If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!
След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.
Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!
След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.
На някой друг да му се случвало подобно нещо?
Тук аз съм твоя човек. Един ден както си карах. Еди чичо реши да ме гони много яко и не издържах и решик, че е време да стана "мъж" Чичката най нормално си ми каза че ме гони да ми каже че стопа ми виси на жички. Захваща се с болт и гайка но за жалост 'талянци решили да вградат болта в пластмасовия стоп и след години пластмасата се чупи и няма как да се оправи. Решението беше нов стоп (или 2ра ръка) Аз играх на сигурно и си купих нов. Дано да съм помогнал
Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!
След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.
На някой друг да му се случвало подобно нещо?
И аз страдах от същото нещо, но сега съм го направил така че да загроби колата.
Свалих го изчистих местата където лягат болтовете, после ги сложих и с течен метал Bison ги залях внимателно. Изчаках 24 часа в топла стая да стегне метала и след няколко дена го монтирах като допълнително сложих и силикон около болтовете да залепне хептен здраво
П.С. Много внимателската че болтовете трябва да влезат до доло че при мен се оказа че не съм ги набутал докрай и после ми беше трудно пасването.
Това за зареждането мисля,че е от клапанчето,което е в самото гърло на резервоара.При мен откакто един бензинджия ми го счупи,пистолетът постоянно изключва.
Същото и при мен
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Здравейте, колеги. Със застудяването и мойта Алфетка си показа малко рогцата.
От известно време гледам, че сутрин на студено взе да забива стабилно муцуната. Подавам газ, обаче на моменти се случва да паднат оборотите на 800 и ако не отпусна педала на газта седи така около 3-4 секунди, някой отзад изсвирва с клаксон и тогава се сеща пущината да потегли
Поичзетох из форума днеска няколко теми по въпроса и се оказа, че възможни причинители са дебитомер, кабели и свещи.
Днеска преди да паля реших да разкача дебитомера да видя дали ще им разлика във вървежа. Откачам, паля, потеглям и колата гасне. Оттам стигнах до извода, че може би проблема не е в него т.к. при прецакан дебитомер би трябвало вървежа с откачен такъв да е по-добър, а аз изобщо не мога да потегля. Закачих пак дебитомера и запалих, форсирам малко на студен двигател и усещам, че колата прекъсва/глъхне и т.н. По мойта логика вероятната причина за проблема са свещи и/или кабели. И двете са сменяни преди не повече от 10 хил. км. В няколко теми пише "провери свещи и кабели" та въпроса ми е как аджеба мога да "проверя" дали работят въпросните свещи и кабели, т.к. не съм съвсем наясно?
Здравейте, колеги. Със застудяването и мойта Алфетка си показа малко рогцата.
От известно време гледам, че сутрин на студено взе да забива стабилно муцуната. Подавам газ, обаче на моменти се случва да паднат оборотите на 800 и ако не отпусна педала на газта седи така около 3-4 секунди, някой отзад изсвирва с клаксон и тогава се сеща пущината да потегли
Поичзетох из форума днеска няколко теми по въпроса и се оказа, че възможни причинители са дебитомер, кабели и свещи.
Днеска преди да паля реших да разкача дебитомера да видя дали ще им разлика във вървежа. Откачам, паля, потеглям и колата гасне. Оттам стигнах до извода, че може би проблема не е в него т.к. при прецакан дебитомер би трябвало вървежа с откачен такъв да е по-добър, а аз изобщо не мога да потегля. Закачих пак дебитомера и запалих, форсирам малко на студен двигател и усещам, че колата прекъсва/глъхне и т.н. По мойта логика вероятната причина за проблема са свещи и/или кабели. И двете са сменяни преди не повече от 10 хил. км. В няколко теми пише "провери свещи и кабели" та въпроса ми е как аджеба мога да "проверя" дали работят въпросните свещи и кабели, т.к. не съм съвсем наясно?
И аз съм със същия проблем.Дали не е прословутото стъпково с ТПСа?
И аз съм със същия проблем.Дали не е прословутото стъпково с ТПСа?
И двете съм ги сменял неотдавна. Стъпковия като ми правеше проблеми и колата имаше нестабилни обороти на празен ход, а тука проблема идва при подаване на газ. TPS'а също съм го сменявал скоро. Аз съм заложил за сега на свещите или кабелите понеже преди време влизах с колата в една река и при свещите всичко било вода... Оттам и кабелите и признаците бяха сходни. При ниски обороти и рязко подаване на газ - колата се давеше, че даже и гаснеше Сега не е толкова драстично обаче.
Comment